Tylko szaleniec mógłby wypłynąć w sztorm... Żagle na maszt!
Designer
Paolo Mori
Wydanie
Polskie
259.95 
Sugerowana cena detaliczna:

W świecie Galecrest podniebni piraci postawili żagle, by wyruszyć z wiatrem w poszukiwaniu przygody, skarbów i sławy. Jako admirał obejmiesz dowodzenie nad nader liczną i charakterystyczną załogą, tak samo jak twoi przeciwnicy, dowodzący innymi statkami pirackiej floty. Każdego dnia twoja flota przybija do innej wyspy, na którą wysyłasz członka załogi, by zdobył dla ciebie część łupu. I masz nadzieję, że powróci, by powiększyć twoją kolekcję postaci.

Opis gry

Libertalia pierwszy raz pojawiła się na rynku gier w roku 2012. Dziesięć lat później świętujemy ten oryginalny projekt, wydając poprawioną i rozszerzoną edycję, z nowymi grafikami, 40 postaciami na gracza, systemem reputacji do rozstrzygania remisów, odświeżonymi żetonami łupu, solidnym trybem solo i wieloma innymi dodatkami.

Gra w Libertalię składa się z trzech wypraw (rund). Przed każdą wyprawą gracze zyskują taki sam zestaw 6 postaci. Każdego dnia, podczas wyprawy, gracze jednocześnie wybierają 1 postać ze swojej ręki i zagrywają ją. Postaci układane są na wyspie zgodnie ze swoją rangą, od najniższej do najwyższej (remisy rozstrzyga reputacja gracza). Gracze aktywują zdolności dnia tych postaci w kolejności od najniższej rangi, następnie aktywują zdolności zmierzchu oraz wybór żetonów łupu w kolejności od najwyższej rangi, a postacie przechodzą na statki graczy. Na końcu aktywują się zdolności nocy postaci na statkach.

Na koniec wyprawy gracze aktywują zdolności kotwicy postaci i zyskują ich żetony łupu oraz dublony. Następnie odrzucają te postaci, a także żetony łupu oraz dublony, pozostawiając jedynie niezagrane karty postaci na swojej ręce. Na koniec trzeciej wyprawy gracze ujawniają finalną punktację, by zdecydować, kto przejdzie do historii jako najbogatszy z piratów.

 

Informacje o grze:

1-6
45-60
14+

Zawartość:

  • 1 plansza dwustronna (560 x 480mm)
  • 20 powtórzonych kart z czarną ramką (44 x 67mm)
  • 16 prostokątnych kafelków Innowacji
  • 12 owalnych kafelków Innowacji
  • 20 różowych i niebieskich kart (63 x 88mm)
  • 7 niezależnych talii kontynentów (63 x 88mm)
  • 1 znacznik Wpływów
  • 1 znacznik Wydarzenia
  • 24 kapelusze (12 żółtych i 12 niebieskich)
  • 2 Instrukcje (multiplayer i solo)
  • 16 kart Automy Burattino (63 x 88mm)
  • 2 karty pomocy gracza do Automy (63 x 88mm)
  • 2 karty Wspólnej Wiedzy do Automy Burattino dla Oceanii
  • 1 karta (zastępcza) toru Sławy do Automy dla Ameryki Północnej
  • 1 kafelek akcji H do Automy
  • 2 kafelki Innowacji Automy (H i N)
  • 1 nakładka na zasady wymiany dla Automy

Multimedia

Zobacz, jak wyglądają wszystkie elementy gry w pełnej krasie.

Galeria gry

Przeglądaj zdjęcia z gry, zbliżenia elementów, pionków, szczegóły planszy.

Wideo

Pliki

Pobierz pliki z instrukcjami i solucjami, będzie to pomocne podczas przygotowania rozgrywki oraz
samej gry. Nie zapomnij zapoznać się z Księgą zasad wprowadzającą w rozgrywkę!

Libertalia: Wichry Galecrest – Księga Zasad
Pobierz
Libertalia: Wichry Galecrest - Automa
Pobierz
Libertalia: Wichry Galecrest – Księga Zasad
Pobierz
Libertalia: Wichry Galecrest - Automa
Pobierz