Coś się przebudziło... I tylko Ty możesz sprostać nowym wyzwaniom. Tylko, czy się odważysz?  
Designer
Jamey Stegmaier
Wydanie
Polskie
159.95 
Sugerowana cena detaliczna:

To rozszerzenie dodaje elementy ryzyka i zagrożenia w postaci tajnych premii na żetonach mapy oraz mecha zepsucia, który przemierza krainę. Aby przeciwdziałać tym zagrożeniom, rozszerzenie wprowadza 2 nowe mechy i 4 nowe pary postaci/towarzyszy, a także komponenty dla szóstego gracza. Tryby Zepsucia przyspieszają również wczesną rozgrywkę, dając graczom początkowe zasoby i robotnika-bohatera, który może działać jako dowolny typ robotnika

Opis gry

Jeżeli kiedykolwiek myślałeś, że Twoja wyprawa dobiegnie końca, gdy dotrzesz do Obozu Tarkowskiego to wykazałeś się naiwnością. Twoje przybycie uruchomiło Tryby Zepsucia, a wyścig, żeby odnaleźć profesora wciąż trwa… Śpiesz się, bowiem to, co złe, nie śpi, nie czeka, nie musi oglądać się za siebie.

 

Informacje o grze:

1-6
60-90
14+

Zawartość pudełka:

  • 7 plansz mechów (dwuwarstwowych; 2 nowe i 5 zamienników)
  • 2 figurki mechów
  • 6 pionków robotników-bohaterów (złote)
  • 8 kart startowych
  • 7 kart mechów
  • 6 kart odkryć (5 nowych i 1 zamiennik)
  • 1 karta referencyjna mecha zepsucia
  • 12 kart zepsucia
  • 1 żeton siły
  • 1 żeton przebiegłości
  • 6 żetonów zepsucia
  • 4 żetony chwały
  • 16 żetonów map (dwustronnych)
  • 1 żeton akcji
  • 1 podstawka (zielona)
  • 16 kartonowych monet
  • 2 pomoce dla graczy

Pliki

Pobierz pliki z instrukcjami i solucjami, będzie to pomocne podczas przygotowania rozgrywki oraz
samej gry. Nie zapomnij zapoznać się z Księgą zasad wprowadzającą w rozgrywkę!

Ekspedycyje: Tryby zepsucia – Księga Zasad
Pobierz
Ekspedycyje: Tryby zepsucia – Księga Zasad
Pobierz