


Rok 1932. Odludne brzegi nowego świata rozciągają się przed przyszłymi kolonistami. Ich misją jest uprawa żywności, która wykarmi światową populację wycieńczoną po wojnie z koszmarnymi Przedwiecznymi.

Opis gry
Jednak ta nowa kraina skrywa w sobie potworną tajemnicę – jest ostatnim azylem tych Wielkich Przedwiecznych, których nie zgładziła wojenna pożoga. Wkrótce przebudzą się, siejąc terror wśród osadników. Choć z początku ataki istot zła mogą wydawać się przypadkowe, wkrótce stanie się oczywiste, że za ich poczynaniami stoi kontrolujący je umysł. Ktoś – lub coś – dyryguje hordami zombie, mi-go i shoggotów… Być może stoi za tym sam Cthulhu!
Niniejsze rozszerzenie do AuZtralii umożliwia rozgrywkę, w której jedna osoba kontroluje oddziały Wielkich Przedwiecznych, co zwiększa liczbę graczy do pięciu. Oprócz decydowania o rozmieszczeniu ich sił gracz Przedwiecznych może również przyzywać z pustki nikczemne stworzenia siejące jeszcze większe spustoszenie. By pokonać ludzkie robactwo najeżdżające jego ziemie, przywódca Wielkich Przedwiecznych może teraz wskrzesić Nyarlathotepa oraz przywołać ogary z Tindalos.
Informacje o grze:
Zawartość:
- 30 kart mitów
- 30 kart mitów do rozgrywki solowej
- 5 kart podsumowania
- 26 kafelków pomiotów
- 4 nowe porty
- 8 kafelków posterunków
- Dodatkowe żetony PZ i poczytalności
Multimedia
Zobacz, jak wyglądają wszystkie elementy gry w pełnej krasie.